psycholożka,
psychoterapeutka,
terapeutka pedagogiczna

Jestem psychoterapeutką poznawczo-behawioralną w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia  rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej.  

Zajmuję się pomocą psychologiczną oraz psychoterapią osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Wspieram także rodziców w trakcie konsultacji oraz w ramach psychoedukacji. 

Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzicami zdobywałam w placówkach oświaty oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Prowadziłam również terapię osób dorosłych w NZOZ SensusPromedical oraz w gabinecie prywatnym. 

W praktyce terapeutycznej kieruję się zasadami etyki zawodowej psychologa, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.

W procesie psychoterapii dążę do stworzenia atmosfery zaufania i akceptacji, która ułatwia efektywną pracę nad wyzwaniami i trudnościami pacjenta.

Co jest dla mnie ważne w pracy terapeutycznej?

Indywidualne podejścia do każdego klienta, dopasowanie do jego indywidualnych potrzeb, doświadczeń i celów, wspólne szukanie rozwiązań

Współpraca z innymi specjalistami (lekarze, diagności, pedagodzy, trenerzy TUS, psychoterapeuci innych nurtów) i wsparcie w poszukiwaniu kompleksowej opieki dla klientów

Otwarta komunikacja, w której klient czuje się wysłuchany i zrozumiany, zachęcanie do dzielenia się informacją zwrotną na temat przebiegu terapii – dzięki temu mogę lepiej dostosować nasze działania do potrzeb klienta

Etyka pracy i poufność jako warunki pełnego poczucia bezpieczeństwa i relacji opartej na wzajemnym poszanowaniu

Superwizja mojej pracy oraz doskonalenie zawodowe, dające pewność, że wspieram swoich klientów na coraz wyższym poziomie

Pomoc w znalezieniu rozwiązań, które umożliwią klientowi samodzielne radzenie sobie z wyzwaniami; terapia to proces, który ma przynieść realne efekty, ale nie powinien trwać dłużej niż jest to konieczne, skupiam się na wyposażeniu klienta w narzędzia, które pozwolą mu rozwijać się i pokonywać trudności również poza gabinetem